Publicitaire trajecten

Er staat iets te gebeuren binnen uw organisatie : de lancering van een nieuw product of dienst, een boekpresentatie of een congres. Het zou mooi zijn als de media aandacht zouden besteden aan uw evenement. Natuurlijk kunt u een persbericht de deur uit doen en hopen dat uw nieuws wordt overgenomen U kunt ook voor een gerichtere methode kiezen en Com’mediair inschakelen.

Na een korte intake maakt Com’mediair voor u een realistisch inschatting van de mogelijke mediaexposure en stelt een plan van aanpak op om de gewenste resultaten te behalen. Twee pagina’s AD Haagsche Courant of liever een vierluik in de NRC Next? Een reportage voor Radio 1 of te gast bij De Wereld Draait Door? Aangezien redacties onafhankelijk zijn kan van tevoren geen zekerheid worden gegeven of het gewenste artikel of item daadwerkelijk gepubliceerd of uitgezonden zal worden. Een goede voorbereiding vergroot echter wel de kansen op relevante mediaexposure. Com’mediair helpt u graag om uw organisatie zichtbaar te maken.